Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies
- cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies
- cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytyckých a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
  • EXO HOSTING
  • Webmail

Domény

Ako aktualizovať údaje vo WHOIS bez prístupu na kontaktný email

V článku Ako zmeniť vlastníka domény, ako aktualizovať údaje vo WHOIS (https://support.dnsserver.eu/kb/index.php?type=page&urlcode=556129) sme si vysvetlili, ako aktualizovať / zmeniť kontaktné údaje administrátora / vlastníka domény. Tieto zmeny treba potvrdiť emailom, ktorý je udaný ako kontaktný vo WHOIS. Majte na pamäti, že v prípade .SK domény platí, že pred odoslaním žiadosti o aktualizáciu WHOIS musí byť doména plne funkčná (v stave OK), nesmie byť deaktivovaná napr. z dôvodu exspirácie...

Ako zmeniť vlastníka domény, ako aktualizovať údaje vo WHOIS

Každá doména má nejakého vlastníka a každá doména má tieto informácie zapísané vo WHOIS. Čo je WHOIS?WHOIS (angl. - who is? slov. - kto je?) je všeobecne v informatike označenie pre databázu, ktorá eviduje údaje o majiteľoch internetových domén (a IP adries). Informácie obsiahnuté v tejto databáze môžu niesť meno a adresu majiteľa, telefónny a emailový kontakt, stav registrácie domény, informácie o registrátorovi a pod. Tieto údaje si môžete upraviť podľa potreby vo Vašom Control paneli (https:...

Moja doména je v Control Paneli webmastera / bývalého zamestnanca

Niekedy nastávajú situácie, že vlastníte doménu (musíte byť majiteľom domény podľa WHOIS (https://support.dnsserver.eu/kb/556129-Ako-zmeniť-vlastníka-domény-ako-aktualizovať-údaje-vo-WHOIS)), ktorá sa nachádza v Control Paneli (https://setup.dnsserver.eu/) webmastera, či správcu vašej firemnej siete alebo bývalého zamestnanca vašej firmy, ktorý mal na starosti aktualizácie webovej stránky nachádzajúcej sa na doméne a navyše nemáte aktuálny kontakt na túto osobu, tak nemáte ani možnosti, ako si m...

Odpojenie domény od Control panelu

Rýchla pomocDoménu môžete odpojiť v Control Paneli (https://setup.dnsserver.eu) → Zmeny → vyberte domény → Odpojenie domény od Control Panelu. Pred odpojením sa uistite, že doména obsahuje údaje nového majiteľa (ak sa má zmeniť): Control Panel → Kontakty → pri doméne upravte kontakt s ikonou panáčika. Ako odpojím doménu od Control Panelu? V jednom Control paneli môžete mať jednu alebo viacero domén, jeden alebo viacero multihostingov a takisto aj virtuálnych serverov. Pokiaľ chcete do...

Ako získať AUTH-ID (AUTH CODE) kód pre prevod domény

Rýchla pomocAutorizačný kód pre prevod domény získate v Control Paneli (https://setup.dnsserver.eu) → Zmeny → vyberte doménu → Zaslanie AUTH(EPP) kódu Upozornenie: AUTH(EPP) kód je zasielaný výhradne na emailovú adresu, ktorá je uvedená pri držiteľovi domény (vo WHOIS), bez ohľadu na to, aký kontaktný email ste zadali pri posielaní žiadosti. Ak k danej emailovej adrese nemáte prístup, na zmenu adresy si musíte podať žiadosť: Ako aktualizovať údaje vo WHOIS bez prístupu na kontaktný email (htt...

Chcem si zaregistrovať novú doménu (cez Control Panel)

Ak si chcete zaregistrovať novú doménu a využívate u nás už nejaké služby (máte prístup do Control panela (https://setup.dnsserver.eu)), pokračujte pomocou tohto návodu. Objednávka novej domény Novú doménu, si môžete objednať vo Vašom Control paneli (https://setup.dnsserver.eu) nasledovne: Prihláste sa do Control Panela a kliknite vľavo v menu na Objednávka: Z ponúkaného menu kliknite na prvú položku Domény a hosting Na ďalšej stránke zadajte názov Vašej domény, pre ktorú ste sa r...

Chcem si zaregistrovať doménu, hosting mám inde

Ak máte záujem o zaregistrovanie domény u nás, ale hostingové služby využívate inde, tak postupujte podľa tohto návodu, v závislosti od toho, či už u nás máte nejaké služby alebo ešte zatiaľ nie. Využívam u vás služby, mám prístup do Control Panelu Ak už u nás využívate nejaké služby, tak sa prihláste do Control Panelu (https://setup.dnsserver.eu) a vľavo v menu kliknite na Objednávka a následne na Domény a hosting: Do políčka napíšte názov domény a kliknite na overiť doménu: Ak...

Overenie emailovej adresy po registrácii domény

Pri objednávke novej domény sa častokrát stane (deje sa to hlavne v prípade nadnárodných (generických domén), že registrátor požaduje verifikáciu (overenie) Vašej emailovej adresy. Preto je veľmi dôležité pri kúpe novej domény (https://www.exohosting.sk/domeny) sledovať aj Vašu emailovú schránku, aby ste takýto email mohli potvrdiť. Verifikácia emailovej adresy je vyžadovaná. Pokiaľ Vašu emailovú adresu neverifikujete, doména sa po niekoľkých dňoch automaticky deaktivuje. Preto je dôležité, a...

Chcem previesť doménu od iného registrátora k Exohosting

Ak máte záujem k nám previesť doménu, existuje na to niekoľko spôsobov, v závislosti od toho, aké služby u nás resp. k doméne využívate. Tento návod je rozdelený na niekoľko sekcií, vyberte si ktorá zodpovedá aktuálnemu stavu - Som nový zákazník, u Exohosting nemám žiadnu službu, ani prístup do Control Panela - návod ako si k nám môžete previesť doménu, ak ste nový zákazník a u nás nevyužívate žiadnu službu - Som existujúci zákazník a mám prístup do Control panela (doména ne...
open gdpr back to top
×