Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies
- cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies
- cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytyckých a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
  • EXO HOSTING
  • Webmail

Zalohovanie, presun a obnova

Migrácia emailov z Google Workspace a Google Cloud

V prípade ak by ste nás požiadali o migráciu emailov z Google Workspace alebo Google Cloud je nutné, aby ste povolili prístup tzv. menej bezpečných aplikácií, aby sa náš migrátor emailov dokázal napojiť na schránky a zmigrovať emaily. Ako povoliť prístup menej bezpečným aplikáciám Prihláste sa do svojej gmailovej schránky - pozor musíte vybrať účet Google Workspace alebo Google Cloud (resp. mali by ste mať túto možnosť k dispozícii, ak nie, tak migrácia možná nebude) hore kliknite na ...

Obnova zmazaných emailov

Ak si nedopatrením alebo zlým nastavením emailového klienta zmažete správy z emailovej schránky, môžete nás požiadať o ich obnovu do 24 hodín od zmazania. Je potrebné poslať autorizovanú požiadavku cez Control panel (https://setup.dnsserver.eu) v časti Zmeny - Iná požiadavka, kde uveďte celý názov schránky a priečinky (Doručená pošta, Odoslaná a pod.), ktoré požadujete obnoviť.

Ako si prenesiem emaily od iného poskytovateľa do Exohosting

Ak chcete u nás využívať emailové služby a zároveň mať v schránke emaily, ktoré ste mali v schránke u iného poskytovateľa webhostingových služieb, postupujte nasledovne: - Od predchádzajúceho poskytovateľa si vyžiadajte zálohu vašich emailov vo forme mail.dir. - Vo vašom Control Paneli (https://partner.dnsserver.eu), v sekcii E-mailové účty si vytvorte schránky s rovnakým názvom ako u predchádzajúceho poskytovateľa. - Súbor mail.dir nahrajte na vaše FTP do adresára /data. - Pošlite...

Presun (alebo kopírovanie) emailov medzi schránkami pomocou Thunderbird

Thunderbird umožňuje presúvanie alebo kopírovanie emailov medzi schránkami jednoducho. Ak nepoužívate Thunderbird, napr. tu si ho môžete stiahnuť (https://www.mozilla.sk/download/) (po stiahnutí si ho aktualizujte) a vytvorte si potrebné schránky (https://support.dnsserver.eu/kb/858698-Ako-nastaviť-emailové-konto-pre-Mozilla-Thunderbird). Potrebujem presunúť emaily z jednej schránky do druhej Napr. potrebujete presunúť emaily zo schránky export@domena.abc do schránky import@domena.xyz. ...

Zálohovanie a presun emailov (Windows, Linux)

Mám operačný systém Windows Pre OS Windows odporúčame program MailStore Home (https://www.mailstore.com/en/products/mailstore-home/) - kompatibilný pre Win 7, 8.1 a 10 Zálohovanie emailov - Po inštalácii MailStore otvorte a vytvorte si IMAP profil Vašej emailovej adresy v časti "Archivovať e-maily" - Vyplňte prihlasovacie údaje emailovej schránky, keď použijete SSL prístup, tak zmeňte protokol na "IMAP-SSL" - V pokročilých nastaveniach netreba ni...
open gdpr back to top
×