Ak používate na správu emailových správ MS Outlook s protokolom IMAP a máte problém s mazaním emailov napr. taký, že v Outlooku chcete vymazať email (ktorý ste predtým vymazali napr. vo Webmaile), ale email nie je možné vymazať a namiesto toho dostanete chybové hlásenie:
skontrolujte si, či názvy priečinkov v Outlooku sa zhodujú s názvami priečinkov vo Webmaile v Nastaveniach:
Napr. ak v Outlooku sa pošta maže do priečinka Odstránené položky, prihláste sa na Webmail, tu by ste mali mať vytvorený priečinok Odstránené položky, tak teraz kliknite na Nastavenia (následne v prvom stĺpci opäť Nastavenia a v druhom Špeciálne priečinky) a medzi Špeciálnymi priečinkami si Kôš nastavte z Trash na Odstránené položky.
Outlook sa následne zosynchronizuje a emaily sa budú dať mazať. V Koši na Webmaile si pozrite, či sú tam vymazané všetky emaily, aby zbytočne nezaberali voľné miesto v schránke.