Ak máte v Microsoft Outlook 365 vytvorené konto typu IMAP, pri odosielaní pošty môžete naraziť na takéto chybové hlásenie v ohľade ukladania pošty do priečinka Odoslaná pošta.
Tento problém obyčajne vznikne z dôvodu, že Outlook 365 nie vždy dokáže nastaviť poštu pre odosielanie, keďže východzie nastavenie pre odoslanú poštu označuje ako Sent Items, na serveri však priečinok pre odoslanú poštu často býva označený len ako Sent.
Nastavenie priečinka pre odoslanú poštu v RoundCube WebMail
Tento problém sa dá jednoducho odstrániť, prihláste na WebMail a hore vpravo kliknite na Nastavenia
Potom naľavo v stĺpci s názvom Nastavenia kliknite na položku Priečinky.
V druhom stĺpci (rovnako pomenovanom Priečinky) si vytvorte nový priečinok, ktorý pomenujte Sent Items.
Potom v prvom stĺpci (Nastavenia) kliknite na položku Nastavenia a v druhom stĺpci (Sekcia) kliknite na položku Špeciálne priečinky.
Na riadku Odoslané vyberte z menu možnosť Sent Items a uložte si tieto nové nastavenia. Reštartujte Outlook 365 a potom už by sa mala odoslaná pošta ukladať do odoslanej pošty v Outlooku 365 bez problémov.
Možné problémy s nastavením priečinkov odoslanej pošty
Môže sa stať, že pri odosielaní správ si emailový klient môže vytvoriť rôzne priečinky "Odoslaná pošta", "Sent", "Sent Items" atď.
V prípade tohto problému a aby sa odoslaná pošta zjednocovala do jedného priečinku "odoslanej pošty", odporúčame vyskúšať tento postup:
- Podľa postupu uvedenom vyššie vytvorte priečinok Sent Items a v nastavení Špeciálne priečinky pre položku Odoslané nastavte možnosť Sent Items.
- Ostatné položky, kam by sa mohla ukladať odoslaná pošta, vymažte alebo deaktivujte.
Tento postup bude zrejme treba zrealizovať pri starších verziách Outlooku, pre Outlook 365 nám počas testovania stačilo mať len vytvorený priečinok Sent Items (ktorý dokonca nebolo treba nastaviť pre odoslanú poštu, ale napriek tomu odporúčame zrealizovať nastavenia podľa návodu vyššie).