Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies
- cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies
- cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytyckých a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
  • EXO HOSTING
  • Webmail

*Ako nastaviť priečinok odoslanej pošty pre Microsoft Outlook 365

Ak máte v Microsoft Outlook 365 vytvorené konto typu IMAP, pri odosielaní pošty môžete naraziť na takéto chybové hlásenie v ohľade ukladania pošty do priečinka Odoslaná pošta.

 

 

Tento problém obyčajne vznikne z dôvodu, že Outlook 365 nie vždy dokáže nastaviť poštu pre odosielanie, keďže východzie nastavenie pre odoslanú poštu označuje ako Sent Items, na serveri však priečinok pre odoslanú poštu často býva označený len ako Sent.

 

Nastavenie priečinka pre odoslanú poštu v RoundCube WebMail

 

Tento problém sa dá jednoducho odstrániť, prihláste na WebMail a hore vpravo kliknite na Nastavenia

Potom naľavo v stĺpci s názvom Nastavenia kliknite na položku Priečinky.

V druhom stĺpci (rovnako pomenovanom Priečinky) si vytvorte nový priečinok, ktorý pomenujte Sent Items.

Potom v prvom stĺpci (Nastavenia) kliknite na položku Nastavenia a v druhom stĺpci (Sekcia) kliknite na položku Špeciálne priečinky.

Na riadku Odoslané vyberte z menu možnosť Sent Items a uložte si tieto nové nastavenia. Reštartujte Outlook 365 a potom už by sa mala odoslaná pošta ukladať do odoslanej pošty v Outlooku 365 bez problémov.

 

Možné problémy s nastavením priečinkov odoslanej pošty

 

Môže sa stať, že pri odosielaní správ si emailový klient môže vytvoriť rôzne priečinky "Odoslaná pošta", "Sent", "Sent Items" atď.

V prípade tohto problému a aby sa odoslaná pošta zjednocovala do jedného priečinku "odoslanej pošty", odporúčame vyskúšať tento postup:

  1. Podľa postupu uvedenom vyššie vytvorte priečinok Sent Items a v nastavení Špeciálne priečinky pre položku Odoslané nastavte možnosť Sent Items.
  2. Ostatné položky, kam by sa mohla ukladať odoslaná pošta, vymažte alebo deaktivujte.

 

Tento postup bude zrejme treba zrealizovať pri starších verziách Outlooku, pre Outlook 365 nám počas testovania stačilo mať len vytvorený priečinok Sent Items (ktorý dokonca nebolo treba nastaviť pre odoslanú poštu, ale napriek tomu odporúčame zrealizovať nastavenia podľa návodu vyššie).

open gdpr back to top
×