Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies
- cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies
- cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytyckých a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
  • EXO HOSTING
  • Webmail

Email

Chyba SMTP: [550] relay not permitted

Ak pri pokuse odoslať email cez nejaký emailový klient, napr. Thunderbird (https://www.exohosting.sk/centrum-podpory/858698-Ako-vytvoriť-emailové-konto-v-Mozilla-Thunderbird) alebo Outlook (https://www.exohosting.sk/centrum-podpory/844659-Ako-vytvoriť-emailové-konto-v-Microsoft-Outlook-365) dostanete chybové hlásenie Chyba SMTP: [550] relay not permitted to znamená, že nemáte právo odosielať zo serverov, z ktorých sa snažíte odoslať - najskôr z dôvodu konfigurácie DNS záznamov. Vš...

Chyba SMTP: [550] Nepovolena ip

Niekedy sa môže stať, že ak z Webmail RoundCube (https://roundcube.dnsserver.eu) chcete odoslať email, tak email sa neodošle a vyskočí chybové hlásenie: Chyba SMTP: [550] Nepovolena ip To znamená, že ste pripojený IP adresou, z ktorej nie je povolené odosielať. Najskôr to bude z dôvodu, že máte aktivovanú SMTP ochranu (https://www.exohosting.sk/centrum-podpory/448872-Ako-zapnúť-Špeciálnu-ochranu-SMTP-servera), to znamená, že odosielanie máte povolené len z určitých krajín, napr. zo Slove...

Bezpečnostná kontrola emailovej schránky

Ak máte problém s emailovou schránkou, napr. vinou slabého hesla prístup do nej získa útočník, schránka sa môže začať správať zvláštne. Napr. ak vám do schránky začnú chodiť neznáme emailové notifikácie alebo vaši známi ich dostanú, keď vám odošlú email, napr. takéto: -----Original Message----- From: Mail Delivery System [mailto:Mailer-Daemon@mail3s41.dnsserver.eu] Sent: Tuesday, December 03, 2019 3:04 AM To: info@mojadomena.tld Subject: Mail delivery failed: returning message to sender Thi...

Ako správne posielať emaily z webového priestoru

Pre odosielanie správ z webového priestoru môžte použiť dva spôsoby ako na to: Odosielanie emailov cez PHP funkciu mail(): 1. vytvorte si v počítači súbor s názvom napr.: mailtest.php 2. do súboru vložte PHP kód a: - na riadku 2 za časť kódu $komu = napíšte medzi ' ' emailovú adresu, kam sa má testovacia správa doručiť. Odporúčame zapísať spoľahlivú schránku, o ktorej máte istotu, že emaily tam prídu. Prípadne ponechajte našu emailovú adresu a email príde nám. - na riadku 3 za časť ...

Ako si zobraziť zdrojový kód emailu

V prípade ak máte problémy s emailami, či už s odosielaním alebo doručením alebo Vám chodia spamy alebo vy spamy dokonca odosielate a ani neviete o tom, jeden z najlepších spôsobov, ako zistiť, kde je problém, je analýza zdrojového kódu emailu. Zdrojový kód emailu je dôležitý kód, ktorý mapuje celé pozadie emailu a jeho cesty. V zdrojovom kóde môžete napr. zistiť odkiaľ bol email odoslaný, cez aké servery email prešiel, cez akého mailového klienta bol email odoslaný a v prípade nejakej chyby (n...

Nastavenie spamových čísel

Prichádzajúce správy sú pred prijatím hodnotené spamovými filtrami a každá správa získa spamové skóre na základe jej vlastností, ako je napríklad obsah správy, adresa odosielateľa, príloha a iné. Čím vyššie spamové skóre správa získa, tým je pravdepodobnejšie, že ide o spam. Získané spam skóre je možné vidieť v hlavičkách správy, konkrétne hlavička X-Spam-Status score. Nastavenie spamových čísiel Ak Vám chodí príliš veľa spamu alebo za spam bývajú označené emaily, ktoré by ako spam nema...
open gdpr back to top
×