Ak chcete u nás využívať emailové služby a zároveň mať v schránke emaily, ktoré ste mali v schránke u iného poskytovateľa webhostingových služieb, postupujte nasledovne:
- Od predchádzajúceho poskytovateľa si vyžiadajte zálohu vašich emailov vo forme mail.dir.
- Vo vašom Control Paneli, v sekcii E-mailové účty si vytvorte schránky s rovnakým názvom ako u predchádzajúceho poskytovateľa.
- Súbor mail.dir nahrajte na vaše FTP do adresára /data.
- Pošlite autorizovanú požiadavku z Control Panelu, v sekcii Zmeny, kde zvolíte možnosť Iná požiadavka, a v nej uveďte, že si prajete nahrať emaily od predchádzajúceho poskytovateľa, taktiež uveďte, že súbor mail.dir ste nahrali do priečinka /data na FTP.
Alternatívne spôsoby migrácie emailov
Emaily si môžete preniesť aj svojpomocne, v prípade ak od iného poskytovateľa získate zálohu emailov (ideálne v zipe a buď formát maildir alebo mbox, viac viď v návode nižšie) a u nás budete mať vytvorené schránky, tak podľa návodu pre RoundCube+ si ich môžete naimportovať do schránky
Ďalším spôsobom je prenesenie emailov medzi kontami vytvorenými v Thunderbirde, tento spôsob je vhodný najmä vtedy, keď potrebujete preniesť emaily medzi dvoma (príp. viacerými) doménami