Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies
- cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies
- cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytyckých a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
  • EXO HOSTING
  • Webmail

Ako nastaviť emailové konto v eM Client

V tomto návode si ukážeme, ako nastaviť emailové konto v prostredí klienta eM Client. Ak eM Client nemáte ešte nainštalovaný, môžete si ho stiahnuť tu.

TIpSkôr než začnete, oboznámte sa s návodom ako si správne nakonfigurovať servery (IMAP, POP3, SMTP) a porty pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu a nezabudnite si overiť, či sa viete bez problémov prihlásiť do svojej emailovej schránky cez WebMail.

 

Spustite eM Client, vyberte si motív / pozadie ako bude eM CLient vyzerať a nastavenie sa spustí automaticky. V prvom kroku kliknite na Pošta a tlačidlo Ďalej.

 

Ak už v eM Client - ovi nejaké konto máte, tak kliknite na Menu a Účty.

 

A v ďalšom kroku na Pridať účet.

 

Následné kroky sú pre obe situácie rovnaké. V okne Nastaviť účet kliknite na Iné a potom na tlačidlo Ďalej.

 

Tu si nastavte vašu emailovú adresu a kliknite na Ďalej.

 

V tomto kroku si vyberáte protokol na prijímanie pošty, v našom prípade vyberáme IMAP a ako adresu servera zadáte mail.exohosting.com. V časti Autentifikácia vložte svoju emailovú adresu a heslo k nej. Potvrdíte zasa tlačidlom Ďalej.

 

Ako server odchádzajúcej pošty zadajte smtp.exohosting.com. Údaje v časti Autentifikácia by ste mali mať predvyplnené. Ak nie sú, vložte zasa vašu emailovú adresu a heslo k nej. K nasledujúcim nastaveniam sa dostanete kliknutím na Ďalej.

 

Ak ste všetko zadali správne, pri teste konfigurácie bude svietiť zelené OK. Ak nie, vráťte sa o krok späť a opravte nastavenia. Potom kliknite na Ďalej.

 

Detaily účtu zadajte vaše meno, pod akým chcete vystupovať ako odosielateľ a do názvu účtu vložte vašu emailovú adresu a kliknite na Ďalej.

 

V časti Šifrovanie si môžete nastaviť šifrovanie správ alebo môžete Pokračovať bez šifrovania a klik na Ďalej.

 

V poslednom kroku si môžete nastaviť avatara a dokončiť nastavovanie tlačidlom Dokončiť.

 

Pre správnu funkčnosť klienta si ešte potrebujete upraviť porty a typ šifrovania na príjem a odosielanie pošty. Vojdite do Menu a následne Účty.

 

Ak ste si na začiatku zvolili na príjem správ protokol IMAP, uvidíte kartu IMAP, na ktorú kliknite. Zmeňte port na 993 a typ šifrovania Použiť SSL/TLS na zvláštnom porte (Legacy). Ak ste na začiatku zvolili protokol POP3, uvidíte kartu POP3 a na nej zmeňte port na 995 a typ šifrovania Použiť SSL/TLS na zvláštnom porte (Legacy).

 

Na karte SMTP zmeňte port na 465 a typ šifrovania rovnako Použiť SSL/TLS na zvláštnom porte (Legacy)

 

Aby ste zmeny uložili, je potrebné zavrieť okno krížikom a potvrdiť uloženie zmien.

 

open gdpr back to top
×