Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies
- cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies
- cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytyckých a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
  • EXO HOSTING
  • Webmail

Nastavenie e-mailových klientov

*Aké servery a porty si nastaviť pre IMAP, POP3 a SMTP

Nastavenie prijímania a odosielania pošty v emailových klientoch V prípade, ak si nastavujete prijímanie a odosielanie emailov v niektorom emailovom klientovi (Outlook (https://support.dnsserver.eu/kb/291938-Ako-nastavit-emailové-konto-pre-Microsoft-Outlook-2013), Thunderbird (https://support.dnsserver.eu/kb/858698-Ako-nastaviť-emailové-konto-pre-Mozilla-Thunderbird) a pod.), tu nájdete zoznam serverov a portov, ktoré treba nastaviť, aby prijímanie a posielanie emailov správne fungovalo. ...

*Ako vytvoriť emailové konto v Mozilla Thunderbird

V tomto návode si ukážeme, ako si nastaviť emailové konto v prostredí klienta Mozilla Thunderbird, ktorý odporúčame používať pre správu emailov. Ak nemáte ešte Thunderbird nainštalovaný, môžete si ho stiahnuť tu (https://www.thunderbird.net/sk/). TIPPredtým než začnete, oboznámte sa s návodom (https://support.dnsserver.eu/kb/index.php?type=page&urlcode=422087) ako si správne nakonfigurovať servery a porty pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu. Thunderbird si vie servery a porty nastaviť aut...

*Ako vytvoriť emailové konto v Microsoft Outlook 365

Ak si chcete nastaviť prijímanie a posielanie emailovej pošty v Microsoft Outlook 365, postupujte podľa toto návodu, v ktorom si predstavíme postup ako si nastaviť novú (a zároveň prvú) schránku: TIPSkôr než začnete, oboznámte sa s návodom (https://support.dnsserver.eu/kb/422087-Aké-servery-a-porty-si-nastaviť-pre-IMAP-POP3-a-SMTP) ako si správne nakonfigurovať servery (IMAP, POP3, SMTP) a porty pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu a nezabudnite si overiť, či sa viete bez problémov prihlás...

*Ako upraviť emailové konto v Microsoft Outlook 365

Po vytvorení emailového konta (https://support.dnsserver.eu/kb/844659-Ako-vytvoriť-emailové-konto-v-Microsoft-Outlook-365) v prostredí Microsoft Outlook 365 si môžete konto v prípade potreby dodatočne upraviť. Tieto nastavenia nájdete po kliknutí na položku Súbor v hlavnom menu vľavo hore: Mám konto typu POP V sekcii Informácie o konte (tu vidíte informáciu aký typ konta, či POP alebo IMAP, používate alebo si môžete vytvoriť ďalšie emailové konto) máte možnosti Nastavenia konta, ...

Ako nastaviť emailové konto v eM Client

V tomto návode si ukážeme, ako nastaviť emailové konto v prostredí klienta eM Client. Ak eM Client nemáte ešte nainštalovaný, môžete si ho stiahnuť tu (https://cz.emclient.com/). TIpSkôr než začnete, oboznámte sa s návodom (https://support.dnsserver.eu/kb/422087-Aké-servery-a-porty-si-nastaviť-pre-IMAP-POP3-a-SMTP) ako si správne nakonfigurovať servery (IMAP, POP3, SMTP) a porty pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu a nezabudnite si overiť, či sa viete bez problémov prihlásiť do svojej emailov...

*Ako nastaviť priečinok odoslanej pošty pre Microsoft Outlook 365

Ak máte v Microsoft Outlook 365 vytvorené konto typu IMAP, pri odosielaní pošty môžete naraziť na takéto chybové hlásenie v ohľade ukladania pošty do priečinka Odoslaná pošta. Tento problém obyčajne vznikne z dôvodu, že Outlook 365 nie vždy dokáže nastaviť poštu pre odosielanie, keďže východzie nastavenie pre odoslanú poštu označuje ako Sent Items, na serveri však priečinok pre odoslanú poštu často býva označený len ako Sent. Nastavenie priečinka pre odoslanú poštu v RoundCube Web...

*Mozilla Thunderbird a problém s certifikátom (Avast antivírus)

Problém s certifikátom v Thunderbirde Po nainštalovaní antivírusu Avast (https://www.avast.com/), niektorí emailoví klienti, ako napr. Thunderbird (https://www.mozilla.sk/produkty/thunderbird/), pri pokuse prijať alebo odoslať email, môžu upozorniť na neplatnosť certifikátu emailového servera. Problém sa prejaví prostredníctvom tohto výstražného okna: Môžete Potvrdiť bezpečnostnú výnimku (čo ale musíte učiniť pre každú emailovú schránku), Avast má však lepšie riešenie. Export...

*Ako spravovať zdieľané kalendáre v Thunderbird

Kalendáre vytvorené pomocou klienta Webmail RoundCube+ (https://roundcubenew.dnsserver.eu/) je možné spravovať aj pomocou emailového klienta Thunderbird (https://www.exohosting.sk/centrum-podpory/858698-Ako-vytvoriť-emailové-konto-v-Mozilla-Thunderbird). Nasledujúci návod bol otestovaný v operačnom systéme Windows. TIPNajprv si prečítajte návod Ako zdieľať kalendáre pomocou RoundCube+ (https://www.exohosting.sk/centrum-podpory/988849-Ako-zdieľať-kalendáre-pomocou-RoundCube), kde sa dozvi...

*Ako spravovať zdieľané kalendáre v Outlook 365

Kalendáre vytvorené pomocou klienta Webmail RoundCube+ (https://roundcubenew.dnsserver.eu/) je možné spravovať aj pomocou emailového klienta Outlook 365 (https://www.exohosting.sk/centrum-podpory/844659-Ako-vytvoriť-emailové-konto-v-Microsoft-Outlook-365). Nasledujúci návod bol otestovaný v operačnom systéme Windows. TIPNajprv si prečítajte návod Ako zdieľať kalendáre pomocou RoundCube+ (https://www.exohosting.sk/centrum-podpory/988849-Ako-zdieľať-kalendáre-pomocou-RoundCube), kde sa doz...

*Outlook - Operáciu nie je možne vykonať, pretože objekt bol odstránený

Ak používate na správu emailových správ MS Outlook s protokolom IMAP a máte problém s mazaním emailov napr. taký, že v Outlooku chcete vymazať email (ktorý ste predtým vymazali napr. vo Webmaile (https://roundcube.dnsserver.eu)), ale email nie je možné vymazať a namiesto toho dostanete chybové hlásenie: Operáciu nie je možne vykonať, pretože objekt bol odstránený skontrolujte si, či názvy priečinkov v Outlooku sa zhodujú s názvami priečinkov vo Webmaile v Nastaveniach: Napr. ak v Outlooku sa ...

*Ako nastaviť emailovú schránku v rozhraní Gmail (SMTP + POP3)

V tomto návode si ukážeme ako nastaviť emailové konto v Gmail, kde môžete spravovať emailové schránky patriace pod Vašu doménu. Predstavme si modelovú situáciu, že vlastníte doménu exo.sk a vytvorili ste si emailovú schránku email.exo@exo.sk. Ak nechcete používať na správu pošty napr. Webmail (https://roundcube.dnsserver.eu), ale Gmail (https://mail.google.com/mail/), tak postupujte podľa tohto návodu. Najprv bude potrebné si zrealizovať určité nastavenia v našej modelovej schránke email.exo@...

**Ako nastavit emailové konto pre Microsoft Outlook 2013

Ak si chcete nastaviť prijímanie a posielanie emailovej pošty v Microsoft Outlook 2013, postupujte podľa toto návodu. TIPPredtým než začnete, oboznámte sa s návodom (https://support.dnsserver.eu/kb/index.php?type=page&urlcode=422087) ako si správne nakonfigurovať servery (IMAP, POP3, SMTP) a porty pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu. Spustite aplikáciu Microsoft Outlook 2013 a v hornom rohu kliknite na tlačidlo Súbor. Následne kliknite na tlačítko Pridať konto tak, ako je vyznačené na obrázk...

**Ako nastaviť priečinok odoslanej pošty pre Microsoft Outlook 2013

Novo vytvorené emailové konta nemajú na serveri zložku pre odoslanú poštu, staršie konta ju už môžu mať, avšak Outlook 2013 neobsahuje žiadne nastavenie, cez ktoré si viete vybrať kam sa má odoslaná pošta uložiť. Chybová hláška so zlé nastaveným priečinkom pre odoslanú postu vyzerá najčastejšie takto. Pre odstránenie tejto chyby je nutné na serveri vytvoriť potrebný priečinok so správnym názvom, ktorý Outlook 2013 podporuje. Priečinok najlepšie vytvoríme cez Webmail. Prihlásime sa do webmail ...

Ako nastaviť emailové konto pre iPhone

Ako nastaviť emailové konto pre iPhone Odporúčame si najprv pozrieť odporúčané nastavenia serverov a portov pre emailových klientov (https://support.dnsserver.eu/kb/422087-Aké-servery-a-porty-si-nastaviť-pre-IMAP-POP3-a-SMTP). V skratke všeobecne odporúčame: Ak chcete priamy prístup do schránky (čo zmažete v iPhone, to zmažete aj v schránke), použite protokol IMAP s týmito nastaveniami: IMAP server: mail.exohosting.com Port: 993 Zabezpečenie: Áno (SSL/TLS) Ak chcete emaily do iPhone le...

Ako nastaviť emailove konto pre Android

Väčšina mobilov s Androidom ma uz predistalovaneho mailoveho klienta, ak ho ale nemate treba si ho stiahnut cez Google Play, do vyhladavania zadate "mail client". Tato napoveda je pre mobil s Android verziou 5.1 a predistalovanym mailovym klientom "Email". V pravom hornom rohu klikneme na ikonu menu. Vyberieme sekciu 'Nastavenia', ktorá sa nachádza v spodnej časti menu. V nastaveniach vyberieme položku 'Pridať účet'. Následne uvedieme názov našej emailovej adresy, ktorú chceme do aplikácie prida...

**Ako nastaviť emailové konto pre Microsoft Outlook 2010

Ak si chcete nastaviť prijímanie a posielanie emailovej pošty v Microsoft Outlook 2010, postupujte podľa toto návodu. TIPPredtým než začnete, oboznámte sa s návodom (https://support.dnsserver.eu/kb/index.php?type=page&urlcode=422087) ako si správne nakonfigurovať servery (IMAP, POP3, SMTP) a porty pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu. Spustite aplikáciu Microsoft Outlook 2010 a v ľavom hornom rohu kliknite na tlačidlo Súbor. Následne kliknite na tlačítko Pridať konto tak, ako je vyznačené na ...

**Ako nastaviť priečinok odoslanej pošty pre Microsoft Outlook 2010

Pri nových emailových kontách, z ktorých ešte neboli odoslané správy môže dôjsť k tejto chybe, keďže sa priečinok pre odoslanú poštu nenachádza na serveri. Príklad tejto chybovej hlásky vidíme na obrázku. Pre odstránenie tejto chyby si otvoríme nastavenia emailového konta. Zobrazí sa Vám okno kde budú vylistovane všetky vaše emailové konta. Dvojkilkom otvoríme nastavenia problémového konta. Otvorime si rozšírené nastavenia emailového konta kliknutím na tlačidlo 'Ďalšie nastavenia'. Z dostu...

Emailový klient mi zrazu nefunguje (neprijíma ani neodosiela emaily)

V prípade, ak máte problém s emailovým klientom, napr. klient sa nedokáže pripojiť na servery Exohosting alebo nefunguje prijímanie alebo odosielanie emailov, príčin môže byť viacero a závisia od mnohých faktorov (vrátane neuhradených služieb). Nasledujúci návod je rozdelený na viac sekcií, v závislosti od toho, ako sa problém prejavuje. Môj klient sa nevie pripojiť na servery Exohosting Prihláste sa do svojej schránky cez Webmail (https://roundcube.dnsserver.eu) a otestujte prijímanie ...

**Ako nastaviť podpis V Microsoft Outlook 2013

Otvoríme si MS Outlook 2013, v pravom hornom rohu klikneme na ikonu nového emailu. Zobrazí sa Nám okno kde môžeme odoslať nový email. Klikneme na tlačidlo 'Podpis', ktoré Nám otvorí nastavenia podpisov. Vytvoríme nový podpis kliknutím na tlačítko 'Nový'. Novému podpisu nastavíme meno. Nastavenie potvrdíme kliknutím na tlačidlo 'OK'. V ďalšom kroku si nastavíme požadovaný podpis, ktorý chceme pripájať k našim správam. V hornej pravej časti okná, tak isto nastavíme kedy má byť náš nový podpi...

**Ako nastaviť podpis V Microsoft Outlook 2010

Otvoríme si MS Outlook 2010, v pravom hornom rohu klikneme na ikonu nového emailu. Zobrazí sa Nám okno kde môžeme odoslať nový email. Klikneme na tlačidlo 'Podpis', ktoré Nám otvorí nastavenia podpisov. Vytvoríme nový podpis kliknutím na tlačítko 'Nový'. Novému podpisu nastavíme meno. Nastavenie potvrdíme kliknutím na tlačidlo 'OK'. V ďalšom kroku si nastavíme požadovaný podpis, ktorý chceme pripájať k našim správam. V hornej pravej časti okná, tak isto nastavíme kedy má byť náš nový podpi...

Ako nastaviť podpis v Mozilla Thunderbird

Nastaviť podpis v Thunderbird môžeme jednoducho. Otvoríme si Thunderbird, v ľavom menu so zoznamom všetkých našich emailových schránok klikneme pravým tlačidlom myši na konto kde chceme nastaviť podpis. Vyberieme možnosť 'Nastavenie', ktoré nám otvorí okno nastavení emailovej schránky. Do okienka 'Podpis' zadefinujeme podpis, ktorý bude následne automaticky pripojený ku každej novej správe. V prípade, že chcete mať v podpise obrázok alebo si chcete podpis nejako upraviť použitím HTML, tak je ...

**Nastavenie mailového klienta na zariadeniach Apple

Ak si potrebujete nastaviť mailového klienta na zariadeniach značky Apple, môžete tak spraviť nasledovne: 1. Otvoríte si mailového klienta, ktorého nájdete v ponuke programov - Mail 2. Kliknete v ponukovej lište na tlačidlo Mail - Pridať účet 3. V ďalšom kroku vyberiete poskytovateľa účtu - Iný účet Mail... a kliknete na Pokračovať 4. V tomto kroku nastavíte svoje meno, celú mailovú adresu a heslo, ktoré ste si k danej mailovej adrese vytvorili vo Vašom Control paneli (https://setup.dnss...

**Ako nastaviť emailové konto pre Windows Phone 8

Otvoríme si menu 'Nastavenia' a vyberieme sekciu 'e-mail+kontá'. Z dostupných možnosti vyberieme 'rozšírené nastavenie'. Následne nastavíme názov našej emailovej adresy a heslo od emailového konta. Pokračujeme stlačením tlačidlá 'Ďalej'. V ďalšom kroku vyberieme ako typ konta 'Internetový e-mail'. Zobrazí sa hlavná sekcia s nastaveniami emailového konta. Vyplníme všetky údaje tak ako je uvedené na obrázku. Namiesto 'niečo@doména.sk' vyplníme našu emailovú adresu, ktorú si želáme pridať. V roz...

**Nastavenie zabezpečenej komunikácie pre Windows Mail

1. Po spustení programu Windows Mail otvoríte položku menu Nástroje/Kontá... 2. V okne Internetové kontá kliknete na tlačidlo Vlastnosti 3. Na karte Servery zmeníte názvy serverov prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty (POP3 a SMTP) podľa obrázka: 4. Na karte Spresnenie zmeníte čísla portov oboch serverov a zaškrtnete voľby Tento server vyžaduje zabezpečené pripojenie (SSL), viď. obrázok:
open gdpr back to top
×