Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies
- cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies
- cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytyckých a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
  • EXO HOSTING
  • Webmail

Nastavenie emailovej schránky

Ako zapnúť automatické mazanie emailov z koša a nevyžiadanej pošty

V prípade emailov, ktoré nepotrebujete (kam patrí napr. vymazaná a/alebo nevyžiadaná pošta) máte niekoľko možností, ako sa jej zbaviť automaticky, bez vášho zásahu. Týmto spôsobom sa budete zbavovať emailov, ktoré by inak zbytočne zapĺňali miesto, ktoré by mohli využiť "normálne" emaily. Na vymazávanie nepotrebnej pošty je k dispozícii viacero možností, buď pomocou RoundCube (https://roundcube.dnsserver.eu) alebo nastavení v Control Paneli (https://setup.dnsserver.eu), ktoré si predstavíme v čl...

Ako zapnúť notifikáciu o zaplnených emailových schránkach

V Control Paneli si môžete zapnúť notifikáciu (upozornenie), ak dochádza k naplneniu kapacity emailových schránok. Prihláste sa do Control Panela (https://setup.dnsserver.eu) a kliknite na E-mailové účty: a následne na Hromadná zmena: Pod tlačidlom nájdete možnosť Notifikácie zaplnených schránok: Notifikácie sa zasielajú pri zaplnenej kapacite na 80% a ak emaily budú naďalej pribúdať, tak pri 95% - tu už by ste sa mali postarať o to, aby ste si buď vymazali staršie em...

Ako si vytvoriť emailovú schránku

Každá doména po registrácii v našom systéme "dostane" automaticky vytvorenú emailovú schránku (adresu) v tvare info@nazovdomeny.koncovka Vy si však môžete vytvoriť aj inú emailovú schránku alebo schránky. Prihláste sa do Vášho Control panela (https://setup.dnsserver.eu) a kliknite na názov domény, ku ktorej chcete vytvoriť emailovú schránku. Otvorí sa stránka so základnými informáciami, kde nižšie môžete vidieť zoznam služieb a v stĺpci napravo službu E-mailové účty. Po kliknutí na odkaz E...

Ako si môžem zmeniť heslo k emailovej schránke

V prípade, ak potrebujete zmeniť heslo k emailovej schránke, máte viacero možností: Poznám svoje staré heslo k emailovej schránke, chcem si ho zmeniť na iné Prejdite na stránku Webmail Roundcube (https://roundcube.dnsserver.eu/) a kliknite dole pod prihlasovacím formulárom na Zmeniť heslo: alebo kliknite rovno na tento odkaz (https://setup.dnsserver.eu/index.php?action=300). Otvorí sa Vám stránka, kde zadáte adresu vašej emailovej schránku (teda nieco@nieco.tld), pôvodné ...

Mám málo miesta pre emailové schránky

Hostingové balíčky obyčajne majú nejaké limity, na ktoré keď narazíte, tak jednou z možných riešení je buď navýšenie parametrov aktuálneho balíčka alebo v prípade, ak využívate nejaký starší balík, ktorý už nemáme v ponuke (Standard hosting, Puzzle hosting (nemýľte si s Puzzle X)), tak jediným riešením je zmena hostingového balíčka - v tomto prípade odporúčame Puzzle X, kde si môžete nastaviť parametre podľa aktuálnej potreby. Mám starší hostingový balíček, chcem ho zmeniť Ak máte nej...

Ako si nastaviť presmerovanie e-mailov na druhý e-mailový účet

Presmerovanie (angl. forward) slúži na presmerovanie e-mailovej pošty (https://www.exohosting.sk/emailhosting) určenej pre daný účet na inú e-mailovú adresu (aj na iných serveroch). Je možné nastaviť si, kam sa má doručená pošta presmerovať. Presmerovaný e-mail bude doručený iba na nastavenú e-mailovú adresu a v tomto účte (v tejto emailovej schránke) Vám e-mail nezostane, alebo sa môže kopírovať (presmeruje sa e-mail na zadanú adresu, ale zároveň zostane aj na tomto e-mailovom účte). Upozor...

Čo je to emailový alias a ako ho vytvoriť

Čo je to emailový alias? Emailový alias (nemýliť si so službou WWW alias (https://support.dnsserver.eu/kb/index.php?type=page&urlcode=153543)), je služba, ktorá pre existujúci emailový účet (schránku) vytvára iný názov. Použijete ho napríklad vtedy, ak chcete mať niekoľko e-mailových adries (napr. chranka_1@vasadomena.sk, schranka_2@vasadomena.sk, ...), ktoré budú "smerovať" na jeden e-mailový účet (schránku) (https://support.dnsserver.eu/kb/index.php?type=page&urlcode=825675). Ak si teda nas...

Ako v Control paneli zapnúť Automatický odpovedač

Automatický odpovedač môžete použiť pre prípad, keď budete istý čas mimo a chcete informovať ľudí, ktorí Vám pošlú email, že momentálne im nemôžete odpovedať. TIPAko nastaviť automatický odpovedač v Roundcube nájdete na tomto odkaze (https://support.dnsserver.eu/kb/index.php?type=page&urlcode=812258). Kliknite na úpravu emailovej schránky (modrá ceruzka) Presuňte sa nižšie, kde uvidíte pole Zapnúť automatický odpovedač, pole zafajknite a vypíšte čo uznáte za vhodné. Ak budete mať odkaz napís...

Ako vypnúť generovanie emailových schránok

Ak v sekcii DNS záznamy (https://support.dnsserver.eu/kb/index.php?type=page&urlcode=810664) máte nastavené Name Servery Exohosting, ale záznamy typu MX máte nastavené iné servery, ako tie, ktoré používa Exohosting (teda nie relay.exohosting.sk); a máte ešte u nás vytvorené emailové schránky alebo aliasy, môže sa stať, že keď Vám niekto pošle emailovú správu, tak email bude doručený v rámci našich serverov lokálne a nie podľa DNS záznamov typu MX, ktoré máte reálne nastavené. Z tohto dôvodu odp...

Blacklist a Whitelist

Blacklist a Whitelist patria medzi rozšírené nastavenia ochrany emailových schránok. Vo vašom Control Paneli (https://setup.dnsserver.eu) kliknite na E-mailové účty a následne na tlačidlo Hromadná zmena. Potom označte možnosť Rozšírené nastavenia. Blacklist Do Blacklistu (čierneho zoznamu) môžete zaradiť problémové konkrétne emailové schránky alebo domény, z ktorých vám chodí spam, prípadne IP adresy, podľa návodu nižšie: PoznámkaUvedené emailové adresy, domény a IP adresy uvedené v Bl...

Ako zapnúť Špeciálnu ochranu SMTP servera

Špeciálnu ochranu SMTP servera odporúčame zapnúť pre prípad, ak chcete mať istotu, že z Vašej schránky budete bezpečne odosielať emaily iba Vy z Vašich IP adries alebo z krajiny, v ktorej sa nachádzate. V základnom nastavení je táto možnosť vypnutá, takže v prípade použitia SMTP servera na odosielanie pošty môžete emaily odosielať kdekoľvek na svete. Hoci je toto pohodlný spôsob, ako spravovať a odosielať emaily, pre zvýšenie bezpečnosti pokračujte čítaním článku ďalej. Možnosti nastavení P...

Doménový kôš

Doménový kôš slúži pre zachytenie všetkých odoslaných správ na vašu doménu, najmä v prípade, ak chcete mať istotu, že budú doručené správy, ktoré obsahujú preklep v adrese. Ak máte napríklad schránku obchod@domena.sk a niekto Vám pošle emailovú správu na adresu s preklepom obhcod@domena.sk, tak v normálnom prípade by sa email vrátil odosielateľovi nedoručený, ale ak máte aktivovaný doménový kôš, správa Vám bude doručená do emailovej schránky ktorú máte nastavenú ako doménový kôš. Pri zapnutom d...
open gdpr back to top
×